الثلاثاء، 29 مارس 2011

ليه بلوج ؟!

انا ليه بكتب بلوج ؟

ايوة يعني ايه عندي المهم اوي اللي هاكتبه .. خصوصاً ان الفكرة من البلوج هي المشاركة مع الناس (أو هكذا اعتقد) .. ايه بقى المهم اوي اللي هاكتبه ويستحق ان الناس تقراه ؟

الحقيقة ممكن يبقى كل شيء .. او لا شيء على الاطلاق .. هي مجموعة اراء شخصية قد تكون متعلقة بأي شيء .. ارى فيها انها ليست كاملة الحماقة ولا تدل على جهل مطبق .. وارى انها تستحق الاحتفاظ بها على الاقل عشان اقدر في يوم من الايام ارجع اقراها واشوف انا كنت بفكر ازاي.

انا بكتب فصحى على عامية .. وفي معظم الاحوال لا استخدم علامات الترقيم و غالباً لا اراعي قواعد النحو لأني مش شاطر اوي فيها .. بحب افصل الجمل بنقطتين وليس بفاصلة كما يفعل العقلاء .. غالباً هتجد ان اسلوب كتابتي مستوحى من اسلوب الكاتب الساخر الرائع احمد خالد توفيق .. دي الجراوند رولز قبل ما نبدأ أوكى ؟

على بركة الله ..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Twitter Bird Gadget